DOSTAVA IN PLAČILO NAROČILA

Kako ugotovim, da je bilo moje naročilo odpremljeno?

Po zaključku naročila vam bomo poslali informativno e-pošto, v kateri boste našli številko vašega paketa. Pot paketa in stanje dostave lahko preverite na strani za sledenje pošiljke dostavne družbe, ki ste jo izbrali za dostavo.

Katere načine dostave ponujate?

Pakete pošiljamo samo preko Pošta Slovenije.

Kako dolgo traja dostava?

Informacije o predložitvi blaga so vidne na naši spletni strani neposredno ob izdelku. Praviloma blago pošiljamo v 1-2 delovnih dneh. Nato blago prevzel prevoznik, ki stranko obvesti o natančnem datumu dostave.

Kako lahko plačam naročilo?

Naročilo lahko plačate online s kartico preko plačilnega portala, po povzetju ali po predračunu. V drugem koraku naročila v košarici, prosimo izberite željeni način plačila. Online plačilo s kartico: po zaključku naročila vas naša stran preusmeri na plačilni portal, kje lahko plačate vaše naročilo. Prosimo, da v takem primeru po zaključku naročila ne zapirate našo spletno stran, ker se preusmeritev na plačilni portal prekine. V primeru, da vam plačilo ne bo uspelo, v roku 30 minut boste od nas ...

Kaj pa, če pri plačilu nisem vnesel/vnesla referenčne številke?

Plačilo po predračunu je vidno na našem računu v roku dveh delovnih dni. Če v dveh delovnih dneh ne prejmete informativnega e-poštnega sporočila o uspešnem plačilu, to pomeni, da plačilo ni bilo samodejno dodeljeno. V tem primeru nam pošljite potrdilo o nakazilu. Poiščemo ga in nato sinhroniziramo z vašim naročilom.

Koliko stane poštnina?

Veljaven cenik poštnine najdete na ti povezavi: https://www.dedoles.si/postnina-in-dostava

Glede na vaše pogoje bi moral imeti brezplačno poštnino (cena naročila je višja od 35€ / uveljavil sem kupon za popust) in itak moram plačati strošek za plačilo po povzetju. Zakaj?

Strošek za plačilo po povzetju je strošek za vami izbran način plačila in nima nič v povezavi z brezplačno dostavo.

Ali lahko spremenim datum dostave ali naslov, če je paket že odpremljen?

Naslov za dostavo lahko spremenite, če naročilo še ni bilo premaknjeno v odpremo in ni v postopku pakiranja. S to zahtevo se obrnite neposredno na našo podporo strankam: https://www.dedoles.si/kontakt. Datum dostave ni mogoče spremeniti po zaključku naročila.