REGISTRACIJA IN NAROČILO

Kako lahko naročim na vaši spletni strani?

Izberite željeno kategorijo izdelkov. Po preusmeritvi v željeno kategorijo izberite motiv, kateri vas zanima, enostavnim klikom na sliko izdelka. Izberite prosimo, desno od slike izdelka velikost, katero želite naročiti. Kkliknite na gumb „Dodaj v košarico“. V desnem zgornjem kotu najedte ikono KOŠARICA. Po kliku na ikono boste preusmerjeni v košarico, ki boste morali izpolniti vaše osebne podatke in izbrati način plačila in dostave.

Ali lahko naročim po telefonu?

Žal nam je, vendar ne ustvarjamo naročil na podlagi telefonskih klicev, saj je treba potrditi vaše naročilo in osebne podatke v zadnjem koraku naročila. Tako se izognemo nesporazumom. :)

Zakaj ne morem nadaljevati z naročilom ali zaključiti naročilo?

Če v nakupovalni košarici kliknete gumb "BLAGAJNA", se prikaže stran za izbiro načina pošiljanja in plačila. Če se to ne zgodi, je morda v tem času razprodan eden od izdelkov v nakupovalni košarici. Zato priporočamo, da preverite vsebino nakupovalne košarice. Po odstranitvi izdelka, ki ni na voljo, se bodo ponovno naložili nadaljnji koraki postopka naročanja. Če v zadnjem koraku naročila kliknete gumb "NAROČITI" in se stran ne odzove (tj. Ne boste videli informacij o uspešnem ustvarjanju naroči...

Zakaj izdelkov sploh ne morem dodati v košarico ali ustvariti naročilo?

Če so izdelki, ki jih želite, na voljo v naši spletni trgovini in jih ne morete dodati v košarico ali ne morete ustvariti naročila, je lahko težava tudi uporabljeni internetni brskalnik ali naprava. Zato priporočamo, da poskusite našo spletno stran odpreti iz druge naprave ali brskalnika (Google Chrome se na primer običajno dobro odziva). Če nobena od predlaganih rešitev ne pomaga, je druga možnost odpreti našo spletno stran v oknu brez beleženja zgodovine (zasebno okno), zahvaljujoč kateremu m...

Kako ugotovim, da je moje naročilo obdelano?

Po zaključku naročila, boste prejeli potrditveni e-mail, da smo prejeli vaše naročilo. Naše stranke pogosto prejmejo ta e-mail v SPAM mapo, zato priporočamo ogled mape z vsiljeno pošto. Pogoj pravilno zaključenega naročila je klik na polje „ Naroči“ desno spodaj v 4. koraku naročila v košarici.

Kaj, če v paket ne želim dodati račun za nakup?

V pakete ne vstavljamo nobenega računa. Račun se pošlje na e-pošto, ko je paket poslan.

Kako se lahko registriram na vaši spletni strani?

Lahko se prijavite v svoj račun ali registrirate nov račun v zgornjem desnem kotu sive vrstice s klikom na ikono človeka ali tukaj. Po preusmeritvi vnesite svoje podatke in potrdite registracijo. Na vaš elektronski naslov bo poslano potrditveno e-poštno sporočilo z vašim uporabniškim imenom in geslom. Po prijavi je nato mogoče spremeniti geslo v razdelku "Spremeni podatke". Če prejmete to e-poštno sporočilo v mapo SPAM, priporočamo, da vsa naša sporočila ročno premaknete v glavno mapo »Prejeto«...

Zakaj ne prejmem nobenega e-poštnega sporočila od vas?

V nekaterih primerih so naša e-poštna sporočila lahko poslana v mapo neželene e-pošte, torej v mapah, kot sta SPAM ali OGLASI. Prosimo, preverite jih. Če najdete našo e-pošto v omenjenih mapah (SPAM, OGLASI itd.), Priporočamo, da vsa naša sporočila ročno premaknete v glavno mapo »Prejeto«. Če naših e-poštnih sporočil ne najdete niti med neželeno pošto, se obrnite na našo podporo strankam: https://www.dedoles.si/kontakt

Zakaj se ne moram prijaviti v svoj račun?

Preverite prosimo, če ste vnesli pravilno geslo ali uporabniško ime. V primeru, da bo prijava ponovno neuspešna, prosimo, da kontaktirate našo podporo strankam na elektronski naslov zdravo@dedoles.si. Naši zaposleni vam geslo uredijo, in vi lahko ponovno uporabljate vaš račun. :)

Kako lahko spremenim geslo?

Po prijavi kliknite na vrstico "Sprememba podatkov", pojdite na razdelek "Sprememba gesla", vnesite novo geslo po svoji izbiri, ga potrdite in shranite spremembe.

Kje si lahko ogledam stanje svojega naročila?

Po prijavi kliknite na vrstico "Moja naročila", kjer boste našli vsa naročila, ki ste jih oddali pri nas, in podrobnejše informacije o njih.

Kako unovčim kupon za popust?

Kupon morate uveljaviti v prvem koraku naročila v košarici, tako da v polje "Kupon za popust/darilni bon" vnesete ustrezno kodo in potrdite z gumbom "Uveljavi". Kodo morate v polje vpisati v isti obliki, v kateri ste jo prejeli, torej z velikimi tiskanimi črkami in brez presledkov.

Zakaj mi ni uspelo uveljaviti kupon za popust?

Prepričajte se, da ste kodo vnesli v isti obliki, v kateri ste jo prejeli od nas (tj. Z velikimi tiskanimi črkami in brez presledkov), in da ste njeno prijavo potrdili z gumbom "Uveljavi". Preverite tudi, ali je kupon še vedno veljaven in velja za izdelke, ki ste jih naročili. V enem naročilu je mogoče uporabiti samo en kupon za popust, posameznih kuponov ni mogoče kombinirati med seboj.

Kako ugotovim predviden datum dostave?

Informacije o predložitvi blaga so vidne na naši spletni strani neposredno ob izdelku. Praviloma blago pošiljamo v 1-2 delovnih dneh. Nato blago prevzel prevoznik, ki stranko obvesti o natančnem datumu dostave.

Kako se lahko odjavim od prejemanja novičk (newsletterjev, poslanih po e-pošti)?

Od prejemanja novičk se lahko odjaviš → TUKAJ (https://cdn.exponea.com/dedoles-sk/e/eyJjdXN0b21lcl9pZCI6IjVlN2NjMWEyMDI2MDlkOTEzOTczMzg5OCIsIm1hbmFnZWRfdGFnX2lkIjoiNWYyYjE5NTMyZGNhMDQ3YzUwODgxMzNjIn0.GeCwpiORnKHfkrpGEpwWWOIv8DI/consent?lang=sk). Lahko tudi nastaviš prednostne nastavitve za prejemanje novičk na dnu vsakega e-sporočila v kategoriji "Prejemaš preveč e-sporočil? Odjavi se ali spremeni nastavitve".