Zakaj ne morem nadaljevati z naročilom ali zaključiti naročilo?

Če v nakupovalni košarici kliknete gumb "BLAGAJNA", se prikaže stran za izbiro načina pošiljanja in plačila. Če se to ne zgodi, je morda v tem času razprodan eden od izdelkov v nakupovalni košarici. Zato priporočamo, da preverite vsebino nakupovalne košarice. Po odstranitvi izdelka, ki ni na voljo, se bodo ponovno naložili nadaljnji koraki postopka naročanja.

Če v zadnjem koraku naročila kliknete gumb "NAROČITI" in se stran ne odzove (tj. Ne boste videli informacij o uspešnem ustvarjanju naročila), so lahko razlogi naslednji:
1. Obvezno polje "Bil/a sem seznanjen/a z pogoji in z pogoji obdelave osebnih podatkov." ni označeno.
2. Sistem prikaže napako pri izpolnjenih podatkih in jih je treba popraviti.
3. Nekateri izdelki v nakupovalni košarici so bili medtem razprodani in jih bo treba odstraniti iz košarice.

Če naročila ne morete dokončati niti po izpolnitvi vseh pogojev, se obrnite na našo podporo strankam https://www.dedoles.si/kontakt. Z veseljem vam bomo pomagali. :)