DOSTAVA IN PLAČILO NAROČILA

Kako bom izvedel, ali je bilo moje naročilo odposlano?

Po pošiljanju naročila vam bomo poslali informacijski e-poštni naslov, v katerem boste našli povezavo za sledenje poti vaše pošiljke. Prvo gibanje pošiljke je običajno vidno v 24 urah po prejemu pošiljke v prvem skladišču dostavne službe.

Kateri načini dostave so na voljo?

Pakete dostavljamo z različnimi kurirskimi podjetji. Več informacij o dostavi najdete na tej [povezavi](https://www.dedoles.si/moznosti-dostave).

Kako dolgo traja dostava?

Naročila pošljemo v 1-2 delovnih dneh. Nato je paket predan prevozniku. Standardni čas dostave je naveden neposredno pri izbiri načina dostave. Čas dostave se lahko pri različnih vrstah dostave razlikuje.

Kako lahko plačam naročilo?

Trenutne možnosti, kako lahko plačate svoje naročilo, najdete [TUKAJ](https://www.dedoles.si/nacin-placila).

Kaj če pri plačilu nisem vnesel/a referenčne številke?

Dodelitev plačila, opravljenga z bančnim nakazilom, običajno traja dva delovna dneva. Če v dveh delovnih dneh ne prejmete obvestila o uspešni plačilu, to pomeni, da plačilo ni bilo samodejno dodeljeno. V tem primeru nam, prosimo, pošljite potrdilo o izvedenem plačilu. Plačilo bomo poiskali in ga nato dodelili vašemu naročilu.

Koliko znaša strošek pošiljanja?

Trenutni cenik poštnine lahko najdete na [tej povezavi](https://www.dedoles.si/moznosti-dostave).

Ali lahko spremenim datum ali naslov dostave, če je bil paket že poslan?

Spremembo naslova dostave je mogoče izvesti, če naročilo še ni bilo poslano v obdelavo in ni v fazi pakiranja. Prosimo, da se za to zahtevo obrnete neposredno na [našo službo](https://www.dedoles.si/stopi-v-stik-z-nami) za pomoč strankam. Datuma dostave po potrditvi naročila ni mogoče spremeniti. Če je bilo vaše naročilo že poslano, lahko spremembo naslova ali datuma dostave uskladite neposredno s izbranim prevoznikom, če to omogoča.

Ali lahko spremenim datum dostave ali naslov, če je paket že odpremljen?

Naslov za dostavo lahko spremenite, če naročilo še ni bilo premaknjeno v odpremo in ni v postopku pakiranja. S to zahtevo se obrnite neposredno na našo podporo strankam: https://www.dedoles.si/kontakt. Datum dostave ni mogoče spremeniti po zaključku naročila.