REGISTRACIJA IN POSTOPEK NAROČANJA

Kako naročiti na naši spletni strani?

Preprosto izberite določen izdelek, ki vas zanima. Ko se premaknete na izdelek, ga lahko neposredno dodate v košarico v izbrani velikosti ali pa ga odprete in si ogledate podroben opis ter dodatne fotografije izdelka. Na podlagi teh informacij lahko naročite želeno velikost izdelka. Prosimo, izberite velikost, ki jo želite naročiti, na desni strani slike izdelka. Pri vsaki velikosti je prikazan predviden datum predaje izdelka dostavni službi. Če vam ta datum ustreza, preprosto kliknite gumb »Do...

Ali je pri vas možno naročiti tudi po telefonu?

Žal nam je, vendar naročil po telefonskih klicih ne sprejemamo, saj je v zadnjem koraku naročanja nujno, da potrdite svoje naročilo in osebne podatke. Tako se izognemo morebitnim nesporazumom. :)

Zakaj ne morem nadaljevati ali zaključiti naročila?

Ko v nakupovalni košarici kliknete na gumb »Na prevoz in plačilo«, se vam prikaže stran za izbiro dostave in načina plačila. Če se to ne zgodi, je možno, da se je kateri od izdelkov v vaši nakupovalni košarici medtem razprodal. Priporočamo, da preverite vsebino nakupovalne košarice. Ko odstranite nedosegljiv izdelek, bi se vam naslednji koraki postopka naročila morali naložiti. Če v zadnjem koraku postopka naročila kliknete na gumb »Naročiti«, pa stran ne reagira (torej se ne prikaže obvestilo ...

Zakaj mi izdelkov sploh ne uspe dodati v košarico ali oddati naročila?

V primeru, da so želeni izdelki v naši spletni trgovini na voljo, vendar jih ne morete dodati v košarico oziroma ne morete oddati naročila, je težava lahko v uporabljenem spletnem brskalniku ali napravi. Priporočamo, da poskusite odpreti naše spletne strani preko druge naprave ali drugega brskalnika (na primer Google Chrome običajno dobro deluje). Če nobena od predlaganih rešitev ne pomaga, lahko poskusite odpreti naše spletne strani v načinu »Incognito« (zasebno okno), kar bi moralo omogočiti ...

Kako lahko preverim, ali je moje naročilo zabeleženo?

Po oddaji naročila boste prejeli potrditveni e-poštni naslov o sprejemu naročila. Potrditveni e-poštni naslov se lahko v vašem predalu za e-pošto uvrsti v mapo SPAM ali OGLAŠEVANJE, zato vam priporočamo, da preverite tudi te mape. Pogoj za uspešno zaključeno naročilo je potrditev seznanitve z nakupnimi pogoji in kasnejše kliknjenje na gumb „Naročiti“ na dnu desno v zadnjem koraku postopka naročanja.

Kaj pa, če ne želim vključiti računa v paket?

Glede na to, da si prizadevamo odgovorno ravnati do okolja, v paket ne vključujemo nobenih dokumentov. Vse dokumente stranki pošljemo izključno v elektronski obliki na e-poštni naslov, ki ga je vnesla ob oddaji naročila.

Kako se lahko registriram na vaši spletni strani?

Za prijavo v svoje uporabniško račune ali registracijo novega računa se lahko prijavite zgoraj desno, ko kliknete na ikono človeka ali neposredno [TU](https://www.dedoles.si/prijava). Po preusmeritvi, prosimo, vnesite svoje podatke in potrdite registracijo. Na vaš e-poštni naslov bomo poslali potrditveni e-poštni naslov z informacijami o vašem uporabniškem imenu in geslu. Po prijavi boste lahko spremenili geslo v razdelku „Sprememba podatkov“. Če e-poštno sporočilo prejmete v mapo SPAM, vam pri...

Zakaj od vas ne prejemam nobenih e-poštnih sporočil?

V nekaterih primerih se lahko naša e-poštna sporočila uvrstijo v vašo mapo nezaželenih sporočil, kot so SPAM ali OGLASI. Prosimo, preverite te mape. Če naša e-poštna sporočila najdete v omenjenih mapah (SPAM, OGLASI itd.), vam priporočamo, da jih ročno premaknete v mapo glavno prejeto pošto. Če naših e-poštnih sporočil ne najdete niti med nezaželeno pošto, vas prosimo, da se obrnete na našo službo za [pomoč uporabnikom](https://www.dedoles.si/stopi-v-stik-z-nami).

Zakaj se ne morem prijaviti v svoj račun?

Preverite, ali ste pravilno vnesli uporabniško ime in geslo. Če se še vedno ne morete prijaviti, vas prosimo, da se obrnete na našo podporo strankam preko [kontaktnega obrazca](https://www.dedoles.si/stopi-v-stik-z-nami). Naši sodelavci bodo spremenili vaše geslo, po tem pa boste brez omejitev lahko uporabljali svoj račun 🙂

Kako spremenim geslo za prijavo v svojem računu?

Po prijavi, prosim, kliknite na vrstico „Sprememba podatkov“, pojdite na razdelek „Sprememba gesla“, vnesite novo geslo, ki ste ga izbrali, potrdite ga in shranite spremembe.

Kje si lahko ogledam stanje svoje naročil?

Po prijavi v svoj račun kliknite na razdelek „Moje naročila“, kjer boste našli vsa naročila, ki ste jih opravili pri nas, skupaj s podrobnimi informacijami o njih.

Kako uporabim kodo za popust?

Kupon morate unesti u prvom koraku procesa narudžbe u košarici, tako da unesete odgovarajući kod u polje "Koda za popust /Darilni bon " i potvrdite klikom na "Uveljavi". Kod morate uneti u polje u istom obliku u kojem ste ga primili, tj. velikim slovima i bez razmaka. Ako kreirate narudžbu putem mobilnog telefona, potrebno je da se spustite na kraj sažetka u košarici, gde ćete pronaći ovo polje.

Zašto nisam mogao iskoristiti kupon?

Prosimo, preverite, ali ste kodo vnesli v istem formatu, v katerem ste jo prejeli (tj. z velikimi črkami in brez presledkov), in ali ste potrdili njeno uporabo s klikom na gumb „Uveljavi“. Prav tako preverite, ali je kupon še vedno veljaven in uporabljiv za izdelke, ki jih naročate. V enem naročilu je mogoče uporabiti samo en kupon za popust, posameznih kuponov ni mogoče kombinirati.

Kdaj bo moja naročnina odposlana?

Informacija o pošiljanju blaga je vidna na naši spletni strani neposredno pri izdelku. Blago običajno pošljemo v 1-2 delovnih dneh. Nato blago prevzame prevoznik, ki obvesti kupca o natančnem datumu dostave.

Kako se odjavim od novice (novice, poslane po e-pošti)?

Za odjavo od prejemanja novic kliknite na povezavo za odjavo, ki se nahaja v nogi vsakega novice - „Preveč e-poštnih sporočil? Odjavite se ali spremenite nastavitve“.