Zakaj ne morem nadaljevati ali zaključiti naročila?

Ko v nakupovalni košarici kliknete na gumb »Na prevoz in plačilo«, se vam prikaže stran za izbiro dostave in načina plačila. Če se to ne zgodi, je možno, da se je kateri od izdelkov v vaši nakupovalni košarici medtem razprodal. Priporočamo, da preverite vsebino nakupovalne košarice. Ko odstranite nedosegljiv izdelek, bi se vam naslednji koraki postopka naročila morali naložiti.

Če v zadnjem koraku postopka naročila kliknete na gumb »Naročiti«, pa stran ne reagira (torej se ne prikaže obvestilo o uspešni oddaji naročila), so možni naslednji razlogi:

  1. Polje »Potrjujem, da se popolnoma strinjam z Pogoji in določili in da sem prebral Informacije o pridobitvi in obdelavo osebnih podatkov. vključno z obdelavo za namene trženja, ki ji lahko ugovarjam*« ni bilo označeno.
  2. Sistem prikazuje napako pri kakšnem od podatkov za račun ali dostavo, zato jih je treba popraviti ali dopolniti.
  3. Kateri od izdelkov v vaši nakupovalni košarici se je medtem razprodal in ga je treba odstraniti iz košarice.

Če vam naročila ne uspe zaključiti niti po izpolnitvi vseh pogojev, prosimo, kontaktirajte našo podporo strankam.

Z veseljem vam bomo pomagali 🙂