MENJAVA/VRAČILO/REKLAMACIJA BLAGA

Ali je mogoče blago zamenjati, vrniti ali reklamirati?

Če morate izdelek zamenjati, vrniti ali reklamirati, to lahko storite spletično [TU](https://www.dedoles.si/menjave-in-vracila).

Ali moram priložiti obrazec za zamenjavo/vračilo blaga ali reklamacijski obrazec v paket z blagom, ki vam ga pošiljam?

Po vnosu vaše e-poštne naslove in številke naročila na naši spletni strani v razdelku za zamenjavo, vračilo in reklamacijo, vam bodo prikazani posamezni koraki, kako nadaljevati z vašo zahtevo. Če nam pošiljate izdelek nazaj, bo sistem v enem od korakov ustvaril PDF datoteko, ki vsebuje povzetek vaše zahteve. To datoteko je treba natisniti in priložiti v paket. Če nimate možnosti natisniti tega dokumenta, v paket preprosto priložite napisano številko naročila.

Ali si lahko izdelek zamenjam za drug motiv?

Omogočamo le zamenjavo velikosti izdelka za drugo velikost. Izdelek je torej mogoče zamenjati le za drugo velikost istega motiva izdelka.

Ali je mogoče vrniti denar z nakazilom?

Žal, ne, denar vrnemo izključno na račun z bančnim nakazilom.

Če vrnete izdelek, ali boste krili tudi stroške pošiljanja izdelka nazaj k vam?

Če potrebujete izdelek zamenjati, vrniti ali reklamirati, to lahko storite preko reklamacijskega asistenta, ki ga najdete [TUKAJ](https://www.dedoles.si/menjave-in-vracila). Po vnosu številke naročila in e-poštnega naslova se vam prikažejo posamezni koraki za oddajo vaše zahteve. Pri vračilu izdelka preko Packete stroškov za pošiljanje nazaj k nam ne plačate, ta storitev je za vas brezplačna. V primeru, da izdelek pošljete nazaj preko Pošte Slovenije, stroške pošiljanja krijete vi.

Kakšni so pogoji za zamenjavo ali vračilo blaga?

Pogoj za sprejem zamenjave ali vračila je, da je blago neoprano in nenošeno z originalnimi etiketam. Iz higienskih razlogov ne sprejemamo vračila ali zamenjave preizkušene spodnje perilo (ali spodnje perilo z raztrgano/pokvarjeno papirnato embalažo) in razpakiranih nogavic brez originalnih etiket. Za dodatna vprašanja, prosimo, kontaktirajte našo službo za [pomoč uporabnikom](https://www.dedoles.si/stopi-v-stik-z-nami).

Menjava/reklamacija/vračilo blaga, ki sem ga prejel kot darilo.

Če želite uveljaviti reklamacijo, vračilo ali zamenjavo blaga, ki ste ga prejeli kot darilo, prosimo, obvestite osebo, ki vas je obdarila. Potrebno je, da nas kontaktira oseba, ki je pri nas opravila naročilo.