REKLAMACIJA/VRAČILO IZDELKOV

Ali je mogoče blago zamenjati, vrniti ali reklamirati?

Če želite izdelek zamenjati, vrniti ali reklamirati, lahko to storite online preko reklamacijskega asistenta, ki ga najdete tukaj: https://www.dedoles.si/menjave-in-vracila

Ali je treba v paket z blagom, ki vam ga pošiljam, priložiti obrazec za zamenjavo/vračilo/reklamacijo blaga?

Ko vnesete številko naročila in e-poštni naslov na naši spletni strani v rubriki Izmenjava, vračilo in pritožba (dedoles.si), boste ob vnosu zahteve videli posamezne korake, kako nadaljevati. Če nam blago pošljete nazaj, bo sistem v enem od korakov ustvaril datoteko PDF, ki vsebuje povzetek vaše zahteve. To datoteko je treba natisniti in priložiti paketu. Če nimate možnosti tiskanja dokumenta, samo priložite na papirju napisano številko naročila v paket.

Ali lahko menjam izdelek za drugačen motiv?

Omogočamo menjavo kos za kos. Izdelek je mogoče zamenjati samo za drugo velikost istega motiva iz iste kategorije (npr. otroške nogavice za otroške nogavice, visoke nogavice za visoke nogavice, najlonke za najlonke itd.).

Ali je možnost vračila denarja po pošti?

Žal ne, denar nakazujemo samo na transakcijski račun.

Če blago vrnem, plačate tudi poštnino za pošiljanje blaga nazaj k vam?

Na žalost ne. Stroške pošiljanja plača stranka. Če potrebujete več pomoči, se obrnite na našo podporo strankam tukaj: Stopi v stik z nami | Dedoles (https://www.dedoles.si/stopi-v-stik-z-nami)

Kakšni so ostali pogoji za sprejem reklamacije?

Pogoj za sprejem zamenjave ali vračila je neoprano in nenošeno blago z originalnimi etiketami. Če imate dodatna vprašanja, se obrnite na našo podporo strankam na zdravo@dedoles.si